محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

اگر صاحب مغازه کوچکی هستید و قصد دارید دکور مغازه کوچک خود را تغییر دهید،بد نیست بدانید که راه های زیادی برای استفاده بهینه از فضای کوچکی که در اختیار دارید وجود دارد.شما می توانید با کمی خلاقیت و مهارت یک دکوراسیون مغازه کوچک طراحی کنید تا مشتری در همان نگاه اول جذب مغازه شما شود و طراحی داخلی مغازه او را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کار نسبتا سختی است و بهتر است دکوراسیون مغازه خود را به صورت کاربردی و جذاب طراحی کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. در زیر چند ایده طراحی دکوراسیون مغازه کوچک را به شما پیشنهاد می کنیم که امیدواریم هر چه بیشتر مورد پسند شما واقع شود.

 

دیزاین داخلی مغازه کوچک

ویترین اولین جایی است که مشتریان به آن توجه می کنند تا بهتر بتوانید محصولات شیک و منحصربفرد خود را در ویترین به نمایش بگذارید و همچنین ویترین باید تفاوت زیادی با مغازه های اطراف داشته باشد.برای فضای داخلی یک مغازه کوچک باید از رنگ های روشن مانند سفید، کرم، قهوه ای روشن و ... استفاده کنید تا فضای مغازه شما بزرگ و جادار به نظر برسد و زیبایی فضای داخلی مغازه بیشتر شود.می توانید محصولات و اقلام تزئینی و اقلام دکوری را به گونه ای در داخل فروشگاه بچینید که از بیرون نمایان شوند و افرادی را که از کنار فروشگاه عبور می کنند را جذب کنید.
در طراحی داخلی ساختمان کوچک یک اصل مهم این است که بخشی از دیوار فروشگاه باید کنار گذاشته شود تا کالاها در قفسه ها مرتب شوند.

 

ایده طراحی داخلی مغازه کوچک

رنگ کردن یک دیوار 

 

رنگ آمیزی دیوار با رنگ های تند یک راه مقرون به صرفه و موثر برای جذاب تر کردن اتاق است.همچنین فضا را بزرگتر نشان می دهد.دیوارهایی با رنگ های تند این تصور را ایجاد می کنند که فضا کوچکتر است.قرار دادن پارچه یا کاغذ دیواری رنگی روی یکی از دیوارها راه دیگری برای رسیدن به همان جلوه است.با اضافه کردن بافت ها و الگوها، دکوراسیون مغازه کوچک شما بسیار زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد.

 

استفاده از پنجره ها:

پنجره می تواند فضای کوچک را بزرگتر نشان دهد.بنابراین می توانید با افزودن ویترین به دکوراسیون مغازه کوچک خود روح بیشتری به مغازه خود ببخشید. پرده های بلند و آینه های باریک راه های دیگری برای بزرگ تر نشان دادن مغازه است.جلوه هایی مانند ویترین در دکوراسیون مغازه کوچک خود ایجاد کنید.زیرا این وسایل در فضایی کوچک حس نور و نشاط بیشتر را ایجاد می کنند.

 

نمایش اجناس به صورت عمودی

نمایش اقلام در سطوح مختلف استفاده از فضا را افزایش می دهد و بسیار جذاب به نظر می رسد.آویزان کردن قفسه ها در سطوح مختلف ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف است.برای جلب توجه و ایجاد احساس فضای بزرگ، پرده ها یا تزئینات دیگر را از سقف تا زمین به صورت عمودی قرار دهید.

 

پرهیز از شلوغی و بهم ریختگی

 

شما می توانید محصولات زیادی را به فروشگاه خود اضافه کنید.اما به یاد داشته باشید که با استفاده از رنگ های خنثی مانند عاج و خاکستری برای مبلمان یا وسایل بزرگتر، شلوغی و هرج و مرج فروشگاه را کاهش دهید. همچنین می توانید با استفاده از اشیاء رنگارنگ کوچک مانند گلدان یا بالش های کوچک فضای فروشگاه خود را زنده کنید.

نورپردازی 

نورپردازی هنگام تزئین مغازه های کوچک بسیار مهم است.اگر گوشه فروشگاه شما روشن نیست .با استفاده از ترکیب لامپ و چراغ ها می توانید نور کافی برای این فضا فراهم کنید.

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۱۶
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی