محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

با آب و هوای گرم که سرانجام بر ما باد ، زمان مناسب برای ورود به باغ است. و یکی از محبوب ترین روندهای باغبانی اطراف، باغ های عمودی یا اجرای فضای سبز به شکل عمودی است. آنها فقط عالی به نظر نمی رسد، آنها همچنین طیف وسیعی از مزایای زیست محیطی را ارائه می دهند و می توانند به پایین نگه داشتن این صورتحساب کمک کنند.

شما را خنک نگه می دارد

با ساختن یک باغ عمودی در برابر دیواری که رو به خورشید است، می توانید یک لایه عایق اضافی ایجاد کنید که باعث می شود گرما از بین برود و دمای داخل خانه شما پایین بیاید. مطالعات نشان داده اند که سطح یک باغ عمودی می تواند تا 10 درجه خنک تر باشد زیرا باعث جذب گرمای خورشید و همچنین کند شدن حرکت هوا می شود. به همین دلیل فضای داخلی منزل شما خنک تر است و می تواند منجر به تقریباً 20٪ کاهش در هزینه سرمایش و گرم کردن خانه در تابستان و زمستان شود.

بهبود کیفیت هوا

باغ های عمودی علاوه بر داشتن یک فضای زیبا ، صرفه جویی در فضا و یک شهر پایدار در شهرهای ما ، فیلترهای هوای طبیعی هستند که به ایجاد یک محیط تمیزتر کمک می کنند. گیاهان موجود در باغات ، دی اکسید کربن را از هوا خارج کرده و آن را با اکسیژن جایگزین می کنند. در یک خانه یا محل کار، باغ های عمودی سموم مضر مانند مونوکسید کربن، بنزن، فرمالدئید و تری کلر اتیلن را متابولیزه می کنند و محیطی سالم تر برای همه ایجاد می کنند.

ارزش خانه خود را افزایش دهید

آنها خیره کننده به نظر می رسند و ارزش اضافی به خانه شما می بخشند ، اگر به دنبال فروش هستید ، هر دو مهم هستند. وقتی خانه شما به بازار می رود ، یک سرمایه گذاری کوچک در یک باغ عمودی می تواند به خوبی و در واقع هزینه خود را بپردازد.

 

ردپای کربن خود را کاهش دهید

اگر باغ عمودی شما در حال رشد میوه ، سبزیجات و گیاهان دارویی است، با به حداقل رساندن تأثیر خود روی آن، به محیط زیست کمک می کنید. اولا ، زیرا شما نیازی به مایل های مسافرت برای خرید میوه ، سبزیجات و گیاهان تازه منزل خود ندارید ، در مرحله دوم ، از ماشین خود برای مسافرت برای خرید مواد غذایی استفاده نمی کنید ، زیرا آنها را در حیاط خلوت خود پرورش می دهید. باغهای عمودی همچنین به جبران انتشار اثر کربن کمک می کنند زیرا گیاهان دی اکسید کربن را جذب کرده و اکسیژن تولید می کنند. آنها همچنین به تمیز کردن هوای آلاینده ها و گرد و غبار کمک می کنند.

باغهای عمودی خوراکی

آسان است که باغ عمودی خود را به یک کاسه غذایی تبدیل کنید که نه تنها رضایت زیادی به شما می دهد بلکه در هنگام پرداخت پول نیز برای شما صرفه جویی می کند. قبل از کاشت هر چیزی، اگر باغ عمودی شما در معرض آفتاب کامل است یا بخشی یا سایه کامل آن را بررسی کنید، کار کنید. اگر مال شما در سایه کامل باشد ، گیاهان خوراکی که می توانید رشد کنید شامل نعناع ، ریحان تایلندی و گلدان آبی است. در سایه جزئی ، می توانید کاهو ، موشک ، ریحان ، جعفری و پیازچه را پرورش دهید. و در آفتاب کامل ، غذایی که می توانید رشد کنید شامل گوجه فرنگی گیلاس ، آویشن ، مریم گلی ، موشک و گلدان نقره ای است.

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی