محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مهمترین عامل در تعیین بهترین شکل برای چمن شما راهی برای برنامه ریزی برای استفاده از آن است. اگر چمن برای تفریح ​​و سرگرمی باشد ، باید دارای یک فضای بزرگ و باز باشد ، مانند آن که توسط اشکال مدور و مستطیل ارائه شده است. بیشتر ورزش های چمن مانند کروکت ، بدمینتون ، والیبال ، قرار دادن و توپ بوکسی نیز به فضای باز احتیاج دارند. بیشتر به یک منطقه بازی نیاز دارند. روش هایی برای ادغام چمن در حیاط جلوی خود بیابید.

طراحی و اجرای فضای سبز همچنین در شکل چمن نقش دارد. برخی از جالب ترین طرح های چمن ، الگوهای سایه ای از خانه و درختان را در طول فصل رشد ردیابی می کنند. اگرچه برخی از انواع چمنها سایه را تحمل می کنند ، اما بیشتر آنها حداقل به شش ساعت آفتاب در روز نیاز دارند. در مناطق باتلاقی یا صخره ای و یا مناطقی که ریشه های کم عمق آنها از درختان و درختچه های اطراف وجود دارد ، خاک و زمین را می توان برای رسیدگی به چمنزار اصلاح کرد یا چمن را باید در جای دیگری قرار داد.

اگر نگرانی اصلی شما ظاهر باشد ، خود منطقه عوامل محدود کننده اصلی را ارائه می دهد. شما ممکن است یک شکل هندسی را برای ایجاد حس قوی نظم ، کنترل و تشریفات انتخاب کنید. اشکال باز یا آزاد ، بازیگوش تر ، آرامتر و طبیعی تر است.

شما می توانید از تجربیات تیم تهران گاردن که سال ها در حوزه طراحی و اجرای فضای سبز فعالیت دارند از سایت www.tehrangarden.com استفاده کنید. 

ملاحظات هنگام برآورد نگهداری ، تعداد کل فوت مربع برای تراش و تعداد کل پای باریک به لبه است. خطوط عایق بندی میزان لبه و برش مورد نیاز را افزایش می دهد.

گرد

رسمی ترین شکل چمن ، یک چمن دایره ای بیانیه بصری قوی را ایجاد می کند. چمن های دایره ای سطح برای سرگرمی مناسب هستند. هنگام بیرون کشیدن چمن دایره ای ، ارزش آن را دارید که دایره ها را کامل کنید. اگر این سبک برای شما جذاب باشد ، ممکن است شما بیضی ها و نیمه حلقه ها را نیز دوست داشته باشید.

مستطیل شکل

چمن های مستطیلی بهترین حالت را برای تفریح ​​وام دارند. یک چمن مستطیل با یک نگاه قابل مشاهده است. این شکل چمن مناسب تر از یک باغ طبیعی است تا یک باغ طبیعی. سهولت نگهداری ، شکل های مستطیلی را به یک انتخاب جذاب تبدیل می کند. الگوهای مختلف چمن زنی باعث ایجاد یک ایجاد خلاقیت می شود.

باز کن

چمن باز آرام ترین شکل است. خطوط روان به آرامی تأثیر تسکین دهنده ای بر چشم و ذهن می گذارد و با یک باغ غیررسمی به خوبی مطابقت دارد. این نوع چمن اغلب وقتی نتیجه می گیرد که شما به الگوهای سایه درخت اجازه می دهید شکل چمن را تعیین کنند. چمن های باز فرم برای تفریح ​​و سرگرمی مناسب هستند.

جریان آزاد

چمنزارهای آزاد برای ایجاد باغ های جیب ایده آل هستند. این چمنزار آزاد دارای پنج منطقه مختلف باغ است. این شکل مزیت اضافه توهم را دارد. اجازه نمی دهد چشم همه چمن را بطور یکجا ببیند و شخصی را وارد باغ کند ، رمز و راز می افزاید و ممکن است باعث بزرگتر شدن باغ شود. از چگونگی لبه زدن به این شکل آگاه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی