محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

پنج عنصر طبیعی مؤلفه های اصلی فنگ شوی هستند؛ چوب ، آتش ، زمین ، فلز و آب. طرح های منظره اغلب در اطراف این عناصر متمرکز شده و به راحتی در محصول نهایی گنجانیده می شوند.

چوب

ترکیب چوب در طراحی محوطه سازی ویلا ، باغ آسانتر از چیزی است که فکر می کنید ، به خصوص در مینسوتا. درختان دوست داشتنی ما زمین را متعادل می کنند ، زیرا ریشه های آنها در اعماق زمین کشیده می شود. فقط مطمئن شوید که خیلی به خانه نزدیک نیستند ، بنابراین انرژی را به دام نمی اندازند و آن را به ریشه های خود نمی فرستند.

البته یک حصار چوبی ممکن است احساس امنیت ایجاد کرده و همچنین حیاط شما را از اثرات منفی احتمالی محیطی مانند سر و صدا ، باد یا آلودگی هوا محافظت کند. اگر می خواهید به اصول فنگ شوی پایبند باشید ، می توانید نرده ها را با گیاهان سبز یا گل ها تزئین کنید.

برای افزودن تأثیر کمی در آسیا ، می توانید از بادگیرهای بامبو آویزان شوید تا به شما کمک کند تا آرامش پیدا کرده و به سمت خاطرات دلپذیر بریزید.

آتش

چه کسی دوست ندارد با دوستان خود در اطراف آتش جمع شود؟ طراحان منظره می توانند با ایجاد صندلی برای شما و همه دوستان خود ، گودال آتش ایجاد کنند که با استفاده از صندلی های اطراف شما مخلوط شود

زمین

بله ، شما از لحاظ فنی در محاصره زمین در خارج از حیاط خود هستید. با این حال ، برای تحقق این عنصر در طراحی منظره خود ، گلدان های تراسکوتی یا گلدان را در حیاط خود بگنجانید. فقط مطمئن شوید که آنها ورودی خانه شما را مسدود نمی کنند و جریان و هارمونی محوطه سازی شما را مختل نمی کنند.

فلز

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بدون دور از طراحی کلی ، فلز را در محوطه سازی خود بگنجانید. خلاق باش! برای ایجاد یک احساس آرامش ، برای ساخت موسیقی متن فیلم طبیعت ، بادگیرهای فلزی بادی را پیدا کنید. همچنین می توانید با مجسمه فلزی یا بادی موبایل ، مقداری استعداد هنری را به حیاط خود اضافه کنید.

اب

اکنون اینجاست که می توانید هنگام طراحی حیاط خلوت خود سرگرمی زیادی داشته باشید. ویژگی های آب می تواند به تنهایی ایستاده و یا با عناصر طبیعی دیگری در کنار هم کار کند. طبق فلسفه طراحی فنگ شویی ، آب نمادی از ثروت است.

اگر دوست دارید آب جاری را بشنوید ، یک چشمه یا یک آبشار کوچک نصب کنید. یک استخر کوی روش دیگری برای افزودن عنصر آب به خانه شما است. برای کسانی که در طراحی خود هدف عملی هستند ، استخر شنا از نظر فنی بدن بزرگی از آب است و در تراز کردن نیاز آب فنگ شویی کار خواهد کرد.

هنگامی که تصمیم گرفتید که چگونه هر پنج عنصر را بگنجانید ، وقت آن است که اصول دیگر را در Feng Shui جستجو کنید. اول ، اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی مانع از ورود درب ها به خانه شما نمی شود. این نه تنها یک خطر ایمنی است بلکه می تواند عدم تعادل را در جریان انرژی های مثبت و منفی که درون و خارج آن ایجاد می شود ، ایجاد کند.

راه دیگر برای حفظ تعادل ، نگه داشتن همه چیز به نسبت است. درختان و درختچه ها تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. درختان بلند ممکن است هارمونی و توازن موجود در اطراف شما را مختل کنند. اطمینان از همه چیدمان و محوطه سازی ، باعث می شود همه چیز به نظر خوب و جریان انرژی بیفتد.

با ایجاد مبلمان راحت و جذاب ، تزئینات باغ و هر چیز دیگری که می توانید برای ایجاد فضایی آرام و دعوت کننده فکر کنید ، یک محیط پذیرایی ایجاد کنید. در صورت امکان ، مکان صندلی را نزدیک به ویژگی آب قرار دهید تا شما و میهمانانتان بتوانید از صدای آب جاری لذت ببرید.

 

  • ۹۹/۰۶/۰۳
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی