محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

وقتی بدنبال بهترین شکل و ساخت استخر برای خانه LI خود هستید، دو جنبه مهم که باید در نظر بگیرید مکان و عملکرد آنهاست. علاوه بر آنچه می خواهید از استخر شنا دریافت کنید، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که انتظارات خود را برای آنچه می خواهید با مناطق اطراف آن انجام دهید تنظیم کرده اید  برای کمک به ایده های خود، در اینجا اشکال متداول استخر شنا آورده شده است.

جهت راهنمایی بیشتر برای ساخت استخر به این لینک مراجعه فرمایید. 

استخر مستطیل کلاسیک

از این استخر به عنوان استخرمستطیل سنتی نیز یاد می شود. اگر خانه شما فضای بیرونی کافی را فراهم می کند و از زیبایی چشم انداز تثبیت شده ای برخوردار است، این استخر یک انتخاب عالی است. این مکمل چشم انداز اطراف است و خطوط تمیز بر خانه شما چیره نمی شوند. از این استخرها به دلیل اینکه می توانند در انواع مختلفی از مناظر و فضاها جا بیفتند ، غالباً به عنوان لباس سیاه کوچک استخر یاد می شود. این استخر همچنین دارای ویژگی پاداش استفاده برای ورزش و استخر دور است. همچنین فضای کافی را برای استفاده افراد برای سرگرمی فراهم می کند.

 

استخرهایی به شکل کلیه

بسیاری از صاحبان خانه به دلایل مختلف شکل کلیه را انتخاب کرده اند. این استخر ظاهری نرم ارائه می دهد که مکمل بسیاری از خانه های مختلف ، به ویژه سبک های ساده تر است. این فضای معمولاً فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی توسط یک منظره سرسبز برجسته می شود. مرتبط: موارد لازم برای استخر شنای شما.

استخرهای هندسی

این استخرها اغلب دارای ظاهری مرسوم هستند که از لحاظ شکل و فرم به شدت به ریاضیات متکی است. آنها یک اثر هنری واقعی محسوب می شوند. در حال از بین رفتن لبه ها، استخرهای در حال شستشو و سرریزها اغلب بخشی از این استخرها هستند. این استخرها اغلب قیمت های بالاتری نسبت به نمونه های کلاسیک خود دارند.

استخرهای سفارشی

این استخرها دقیقاً همان چیزی است که شما ممکن است حدس بزنید. کاملاً سفارشی با گونیت ساخته شده اند و می توانند کاملاً متناسب با هر مکانی طراحی و ساخته شوند. با ارائه یک ظاهر و احساس بالاتر ، گزینه ها بی پایان هستند. از اشکال مختلف (برای استفاده از نقاط کانونی و محدودیت های حیاط خانه خود) تا کارهای زیبا (بدرودگی آسترهای وینیل و سلام بر روی کاشی های شیشه ای). احتمالاً یکی از بهترین دلایل وجود استخر تفریحی سفارشی ، گزینه ورود به ساحل است.

 استخرهای سرریز

استخرها باید متناسب با خاصیت باشند و استخرهای سرریز نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استخرهای سرریز محیطی یک توهم نوری ایجاد می کنند که از آب برای کپی کردن جلوه آینه استفاده می کند. این استخرها از آبشارهای بزرگی برای گرفتن آب استفاده می کنند تا جلوه ای از لبه بی حد و حصر را فراهم کنند. این جلوه زیبایی است که اگر در منطقه مناسب قرار گیرد می تواند باعث درخشش خانه شود. بهترین مکان برای این مکان ها حیاط خانه های دارای منظره است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی