محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آبیاری درخت

درختان مقادیر زیادی آب مصرف می کنند ، بنابراین اطمینان حاصل شود که می توان آنها را به طور منظم آبیاری کرد در حالی که استقرار دارند. آبیاری منظم درخت همچنین اگر درختان در محیط های خصمانه مانند میادین شهر یا چاله های درختان واقع شوند از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا تشکیل درخت برای درختان برای یافتن آب دشوار است.

آبیاری دستی درختان دشوار است ، حتی زمانی که نقاط آبی در مجاورت گلدان ریشه فراهم شده باشد. اگرچه این به اپراتور اجازه می دهد تا یک شیلنگ را به پایین به داخل گلدان ریشه فشار دهد ، اما به سختی می توان مقدار آب کافی را در مدت زمان کوتاه به قسمت ریشه وارد کرد.

 

آبیاری قطره ای برای درختان

استفاده از خطوط آبیاری قطره ای برای آبیاری درختان می تواند مقدار آب مورد نیاز را در مدت زمان بسیار طولانی تری نسبت به آبیاری دستی تأمین کند. با آبیاری درختان در یک بازه زمانی طولانی تر ، می توان خروجی آبیاری درخت را کم نگه داشت - اطمینان از جذب آب به راحتی در گلدان ریشه.

 

هنگامی که درختان در گودال درخت خود قرار می گیرند ، یک لوله منبع تغذیه آب را به هر گودال می رساند. حلقه ای از خطوط آبیاری قطره ای Permadrip طراحی شده است تا به دور پایه درخت بپیچد. درختان بزرگتر دارای لوله های قطره ای طولانی تری هستند که حاوی قطره چکان های بیشتری هستند و به این ترتیب آبیاری درختان بزرگتر و بزرگتر در همان منطقه آبیاری امکان پذیر است.

 

آبیاری قطره ای برای پرچین ها

پرچین ها به طور معمول برای ایجاد صفحه نمایش ساخته می شوند ، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که اینها در اسرع وقت ایجاد می شوند. یک خط قطره به طور معمول در یک مسیر واحد از طول پرچین گذاشته می شود ، اگرچه برای پرچین های بزرگتر می توان یک خط آبیاری قطره ای را در هر طرف پرچین قرار داد.

 

مشخصات خط قطره

برای قابلیت اطمینان ، تعیین خطوط قطره ای با کیفیت تجاری برای پروژه ها ، به جای لوله های درجه مصرف ، مهم است. خطوط قطره ای تجاری با مشخصات بسیار بالا تولید می شوند. عمر طراحی روی خط قطره ای 10 سال است. Access استفاده از خطوط قطره ای ساخته شده از لاستیک های بازیافتی اتومبیل را توصیه نمی کند ، زیرا این موارد می توانند دارای خروجی های بسیار متغیری باشند و بسیار سریع تخریب و مسدود می شوند.

 

ما خط قطره ای تولید شده توسط یکی از پیشروترین شرکت های آبیاری قطره ای در جهان را مشخص می کنیم. خط چکه دارای درجه تجاری است ، با ضرایب یکنواختی بالا و نازل های قطره ای خود تمیز کننده بسیار قابل اعتماد.

 

تمام خطوط قطره ای فشار را جبران می کنند و اطمینان حاصل می کنند که ، اگر به مشخصات تولید کنندگان عادت کنید ، خروجی برای هر نازل همیشه یکسان باشد. برای پروژه های کوچکتر می توان خط قطره و اتصالات را بصورت آنلاین سفارش داد و یا کیت های کامل آبیاری حاشیه ای را تهیه کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی