محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

برای استخرهای شنا در زمین سه نوع فرآیند ساخت استخر وجود دارد. این سه نوع استخر فایبرگلاس ، آستر وینیل و بتن (شاتکریت) هستند. هر یک از این سه نوع ساخت و ساز استخر ، موافقان و مخالفان خود را درمورد فرآیند نصب ، یکپارچگی سازه و نگهداری عمومی دارند. اگر قصد خرید استخر درون زمین برای فضای زندگی حیاط خانه خود را دارید ، درک اساسی از مراحل ساخت موجود در دسترس بسیار مهم است. شش مزیتی که باید در هنگام انتخاب استخر فایبرگلاس نسبت به انواع دیگر استخر در نظر بگیرید عبارتند از:

1. مراحل نصب استخر ساده

نصب استخر فایبرگلاس نسبی است که با نصب و راه اندازی استخر وینیل و استخر بتونی مقایسه می شود. پوسته فایبرگلاس یک تکه به راحتی در زمین و سطح آن برای پر کردن در مقابل پانل های فولادی که باید برای آسترهای وینیل ساخته شوند یا خرابکاری بتونی که با ریختن استخر شاتکرت ایجاد می شود ، کاهش می یابد. در صورت استفاده از نصاب های باتجربه ، می توانید در عرض چند روز یک استخر فایبرگلاس نصب کنید.

 

2. قیمت مناسب استخر فایبرگلاس

مقرون به صرفه بودن در طول مراحل نصب مهم است اما باید در طول عمر مالکیت استخر مورد توجه قرار گیرد. ساخت و نگهداری استخر شما یکبار هزینه نیست. هزینه های دیگری مانند مواد شیمیایی ، فیلترها ، سیستم های نمکی و غیره وجود دارد. در بیشتر موارد ، استخرهای فایبرگلاس در مقایسه با استخرهای وینیل و بتونی در طول عمر استخر مقرون به صرفه ترند. استخرهای بتنی و وینیل غالباً به جایگزینی مجدد یا جایگزینی احتیاج دارند ، جایی که استخر فایبرگلاس بصورت پوسته یک تکه آماده کار می شود.

 

3. ویژگی های مدرن و سبک های یکپارچه

استخرهای ما دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند. برخی از ویژگی های یکپارچه ما با هر استخر به صورت استاندارد ارائه می شوند ، در حالی که سایر انواع استخر برای تکثیر به تغییرات خاص و هزینه اضافی نیاز دارند. استخرهای فایبرگلاس این اجزا style به سبک مدرن و سنتی را ارائه می دهند: برآمدگی های برنزه ، ریل های ایمنی ، پیچاندن دور صندلی ، مراحل ورود و خروج و ما اسپاهای فایبرگلاس را ارائه می دهیم که هرگونه نیاز طراحی را برآورده می کند.

 

4. نگهداری آسان - نگهداری کم

استخرهای فایبرگلاس مانند انواع استخرها به نگهداری و نظافت نیاز دارند. وقتی استخرهای فایبرگلاس با استخرهای بتنی و آستر وینیل مقایسه می شوند ، نگهداری باکتری های کمتری بسیار راحت تر هستند. با نگهداری صحیح و مناسب ، به مرور زمان ، یک استخر فایبرگلاس چندین دهه لذت استخر شنا را برای شما ، خانواده و دوستانتان فراهم می کند.

5. بهترین ساخت و دوام در بازار

استخرهای فایبرگلاس، در بیشتر موارد ، در مقایسه با استخرهای شاتکریت قیمت کمتری دارند اما این بدان معنا نیست که کیفیت خود را از دست می دهید. استخرهای شنا در زمین فایبرگلاس ما فوق العاده با دوام هستند. این دلیل مهم دیگری است که باعث می شود استخرهای فایبرگلاس ما برای مناطق با چرخه های گرم فصلی و گرم مناسب باشند.

 

6. به راحتی برای پوست راحت است

سطوح استخر بتونی شهرت بدی برای خراشیدن دست ، زانو و پا دارند. با یک استخر فایبرگلاس این مشکل دیگر وجود ندارد. سطح یک استخر فایبرگلاس دارای بافتی عالی است که برای کودکان و افراد با پوست حساس بسیار مناسب است. سطح استخر فایبرگلاس با خیال راحت برای جلوگیری از لغزش سطح در حالی که در آب است طراحی شده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی