محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چه موقع استخر بسازیم؟مواردی که باید در نظر بگیریم

کار نصب استخر یک پروژه فردی است ، به این معنی که متغیرهای زیادی در بازی وجود دارند که می توانند در بهترین زمان شروع تأثیر بگذارند.

برای مبتدیان ، شما باید وضعیت مالی فردی خود را تعیین کنید. آیا اکنون می توانید استخر بسازید یا بهتر است فقط دو ماه بیشتر پس انداز کنید تا امنیت بیشتری را در ساخت استخر رعایت نمایید؟

عامل دیگر در تصمیم گیری شما زمانی خواهد بود که بخواهید بتوانید از استخر خود استفاده کنید. این امر می تواند تصمیمات بسیاری از افراد هنگام شروع ساخت را تحت تأثیر قرار دهد.

ساخت استخر در بهار

در هر زمان از سال می توان استخر احداث کرد. به پست های قبلی ما نگاهی بیندازید تا متوجه شوید به طو

 متوسط چه مدت طول می کشد که یک استخر را بنا نمود.

بهار یک زمان محبوب برای ساختن است ، زیرا این یک روش خوب برای استفاده استخر خود در تابستان است. به همین دلیل ، می تواند یک زمان شلوغ برای پیمانکاران در ساخت استخر باشد.

یکی از نقاط ضعف بهار ، هوای غیر قابل پیش بینی است. اگر طوفان بزرگی رخ دهد ، می تواند بر روی ساختمان و همچنین مناطقی از باغ شما که برای استقرار آن حفر شده اند تأثیر بگذارد.

اما این معمولاً می تواند تضمین کند که درتابستان و در آفتاب شنا می کنید ، بنابراین برای برخی از افراد ، قیمت بالاتر و خطر آن ارزش دارد.

ساخت استخر در تابستان
ما می دانیم ، تابستان ماهی است که شما می خواهید در استخر خود باشید ، نه اینکه نصب آن را تماشا کنید. اما ساخت استخر در تابستان نیز یک مزیت دارد که در ادامه نیز با شما در میان خواهیم کذاشت.

زمینی که در آن می سازید به لطف آفتاب خشک تر خواهد بود که روند ایجاد استخر را برای پیمانکاران بسیار آسان می کند. از آنجا که ساخت استخر در تابستان از محبوبیت کمتری برخوردار است ، احتمالاً معامله بهتری را نیز نسبت به ماهایی که ساخت استخر شلوغ تر است بدست خواهید اورد.

اما این هم خبر خوب نیست ؛ تابستان بسیار گرم می تواند ساخت و ساز را برای پیمانکاران شما سخت تر کند. همچنین به این معنی است که استخر خود را در اواسط پاییز به اتمام می رسانید ، که از نظر لذت بردن از آن تا زمانی که هوا بهتر نگردد ایده آل نیست.

ساخت استخر در پائیز

ماه های پاییز آب و هوای پایدار و یک محیط ثابت برای استخر سازی فراهم می کند. زمین خشک تر است ، که امکان نصب سریعتر و آسان تر را فراهم می کند. علاوه بر این ، پوشش گیاهی در بالاترین سطح تاریخی قرار دارد ، به این معنی که بهترین زمان برای کاشت درختان و بوته ها برای آرایش حیاط خانه جدید است. دقیقاً مانند تابستان ، نکته منفی این است که استخر شما ماه ها زمان میبرد تا اینکه بالاخره از آن لذت ببرید.از نظر مالی ، پاییز و زمستان زمانی است که قیمت ساخت استخر در پایین ترین حد خود قرار دارد.

ساخت استخر در زمستان

زمستان ممکن است به عنوان فصل نخست شنا شناخته نشود ، اما ممکن است بهترین فصل برای ساخت استخر شما باشد.

اگر در آب و هوای معتدل زندگی می کنید ، زمستان بهترین زمان سال برای ساخت استخر به دو دلیل عمده است: هزینه کمتر و در دسترس بودن استخر ساز.

از آنجا که زمستان به طور کلی برای مشاغل استخر ساز خلوت تر و‌کم مشغله تر است ، احتمال داشتن هزینه کل کمتری برای ساخت استخر ، مواد و نیروی کار بیشتر است. علاوه بر این ، استخر سازان به طور معمول در بهار و تابستان پر کار تر هستند، بنابراین در طول زمستان استخر سازان بیشتری در دسترس هستند.

از دیگر مزایای ساخت استخر در زمستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

زمان اضافی برای ریشه یابی فضای سبز

روند ساخت و ساز کوتاه تر

زمان بیشتر برای انتخاب ویژگی های اضافی استخر مانند آبشارها ، تخته غواصی و غیره

بنابراین ، اگر به فکر ساخت استخر بوده اید اکنون زمان ساخت آن است یا زمستان سال آینده برای ساخت استخر  را برنامه ریزی کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت استخر را در سایت زیر مطالعه نمایید.https://tehrangarden.com/build-a-pool/

 

 

نظرات (۱)

مطالبتونو واقعا خوبه معلومه که براش وقت گذاشتین.

مرسی بابت همه چی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی