محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی مدرن که توسط خطوط تمیز و زیبایی کلی بی نظم و تصفیه شده تعریف می شود ، تجسم ارگانیک "کمتر بیشتر است" است.

ایده آل برای چیدمان املاک معاصر یا به عنوان یک تقابل خوشایند در برابر ساختار سنتی خانه ، منظره مدرن منظره ای است که بیش از هر چیز برای تقارن و تعادل تلاش می کند.

برخلاف محوطه سازی ویلا استاندارد که بیشتر مربوط به گیاهان و جانوران است ، محوطه سازی مدرن به اجزای اضافی نیز متکی است. لهجه های چوبی و سنگی ، پاسیوی مینیمالیستی ، مسیرهای پیاده روی ساده و حتی وسایل فلزی همگی نقشی اساسی در طراحی مدرن طراحی فضای باز دارند.

از نظر مواد و زیور آلات ، طراحی مدرن محوطه سازی بیشتر از ظروف سفالی ، صنایع را ترجیح می دهد. کاشی های بتونی خام یا زاویه ای ایده آل هستند. بجای اینکه گروه سبز خود را در قطعات دایره ای گروه بندی کنند ، گیاهان در طرح های هندسی قرار می گیرند که ساکنان را به روشی ساده ، تقریباً شبیه صفحه شطرنج هدایت می کنند ، در مقابل یک دوربرگردان گلدارتر از گل.

چمن به خودی خود بازیگر اصلی در محوطه سازی مدرن نیست ، بلکه در عوض برای کنار زدن و چارچوب بسترهای پر از شن و مسیرهای طراحی شده است. هنگام انتخاب گیاهان و گلهای خاص برای یک حیاط مدرن ، انواع آسیایی مانند بامبو و شمشاد ، همچنین سرخس ها و لورها زیبایی و سادگی را ارائه می دهند و نگهداری آنها نسبتاً آسان است.

برخی ممکن است طراحی محوطه سازی مدرن را برای حیاط پشتی یا حیاط جلویی به عنوان کار قلب سفت و سخت یا روح غیر آلی تصور کنند. برعکس ، این نشان از یک انسان شاعر واقعاً ، مردی است که به فضای شخصی و محیط اطراف خود فکر می کند. پایه و اساس مدرن سازی مدرن در فلسفه و هندسه نهفته است: گیاهان ، مبلمان و مسیرهای مختلف چگونه همه در کنار هم قرار می گیرند؟

آیا آنها محجوب هستند ، شاید حتی مانند ذن باشند؟ آیا به جای حواس پرتی با شلوغی محیطی ، خانه را ارتقا می دهند و چشم بیننده را به سمت نقاط کانونی عمدی می کشانند؟ 

جهت مشاهده ی نمونه های بیشتر به لینک مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی