محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

فضای سبز با زمان تغییر می کند. آنچه که شما دو دهه پیش آوانگارد می یافتید ، ممکن است 18 سال از هزاره جدید کمی منسوخ شده باشد. اگر طراحی فضای باز خود را کمی قدیمی می دانید ، این پنج عنصر طراحی فضای سبز می تواند به مدرن تر بودن آن کمک کند.

باغ مانیکور

 

مرتب نگه داشتن چمن ها و تمیز کردن پرچین ها ، دو ویژگی اساسی هر محوطه سازی مدرن است. گیاهانی که در مناظر مدرن پرورش می یابند بیش از هر زمان دیگری در مقایسه با سایر طرح های منظره مدیریت می شوند. همه چیز در مورد مینیمالیسم و ​​بدون درهم و برهم نگه داشتن باغ شما برای دستیابی به آن ظاهر تمیز و مرتب است.

 

الگوی منظره هندسی

 

جدا از باغبانی کنترل شده ، به اصلاح الگوهای هندسی مانند مربع ها ، مستطیل ها ، دایره ها و موارد دیگر نیز کمک می کند. این به طراحی چشم انداز شما زیبایی بیشتری می بخشد.

 

اب

 

نمایش هنری ویژگی های آب ، مانند قرار دادن استراتژیک استخرها ، عنصر اصلی در محوطه سازی مدرن و محوطه سازی معاصر است. با جفت شدن خطوط تمیز منظره با صدا و حرکت ، یک لایه از طراحی حسی را به چشم انداز اضافه می کند. هنگام نصب ویژگی های سنگین در فضای باز مانند فواره های آب و حوضچه ها ، از کمک و مشاوره پیمانکار عمومی معتمد خود استفاده کنید.

 

رنگ های خنثی

 

پالت رنگ هر طرح مدرن باید ظریف و خنثی باشد. جایی برای رنگهای چشم نواز وجود ندارد که بتواند توجه مهمانان شما را از منظره به طور کلی منحرف کند.

 

پوشش سنگی و زمینی

 

احاطه چشم انداز شما با سنگ های طبیعی آخرین قطعه در ساخت طراحی چشم انداز جدید شما است. از آنها برای ایجاد فضای داخل باغ استفاده می شود تا از شلوغ جلوه دادن سایر عناصر جلوگیری شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی