محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی ویلا چیست ؟

طراحی منظره  یا محوطه سازی ویلا چیست؟


طراحی و محوطه سازی ویلا مانند یک نقشه و راهنما برای ایجاد یک فضای بیرونی است. مانند یک نقشه ، طراحی منظره با استفاده از ابعاد کوچک ، نمایشی بصری از یک موقعیت مکانی ایجاد می کند. طراحی منظره شامل عناصر طبیعی مانند گل ، درخت و چمن و همچنین عناصر ساخته شده توسط بشر مانند مبلمان چمن ، چشمه ها و سوله ها است. طرح های و محوطه سازی منظره همچنین ممکن است شامل پوشش هایی برای آبیاری و روشنایی باشد.

از طرح های منظره در درجه اول برای برنامه ریزی و چیدمان یک منطقه در فضای باز استفاده می شود خواه یک طرح باغ شخصی برای خانه شما باشد یا یک طرح تجاری برای یک منطقه تجاری یا اجتماعی. هنگام نیاز به نصب یا تعمیر جدید یا هنگام برنامه ریزی یک رویداد در فضای باز ، آنها به عنوان مرجع نیز مفید هستند.

ایجاد یک طرح منظر همچنین می تواند به روند تصمیم گیری برای انتخاب مواد کمک کند. همچنین به مالک املاک و پیمانکار چشم انداز ابزارهای بهتری برای برآورد هزینه می دهد و به شما کمک می کند تا پروژه در محدودیت های بودجه ای به اتمام برسد.

چگونه می توان یک موقعیت مکانی را محوطه سازی کرد


یک طرح کلی ایجاد کنید. یک طرح از محوطه سازی ویلا و یا منظره با یک نمای کلی از منطقه پروژه آغاز می شود. این طرح اصلی شماست که می توانید به آرامی عناصر را به آن اضافه کنید. در مورد منطقه ای که در نمودار به تصویر کشیده می شود تصمیم بگیرید که ممکن است به دلیل طبیعت باز بودن یک منطقه خارج دشوار باشد ، اما طراحی منظره باید فقط منطقه ای را که تحت محوطه سازی قرار دارد نشان دهد. با ترسیم مرزهای منطقه شروع کنید. ممکن است لبه یک باغ ، انتهای حیاط ، حصار یا هر منطقه دیگری باشد که دیگر در طراحی منظره مناسب نیست

ویزگی های قابل استفاده در محوطه سازی ویلا 

ویژگی های موجود را اضافه کنید. هر سنگ ، آبراه ، ساختمان ، تیر ، دامنه و غیره را اضافه کنید که در حین انجام محوطه سازی ویلا قادر به جابجایی نیستند یا نمی شوند. حتماً از نمادها و رنگ های صحیح برای اینها نیز استفاده کنید. در پایان این کمک به تخیل منطقه وقتی کامل شد. همچنین ممکن است بخواهید در طراحی خود به شمال یادداشت کنید تا به شما کمک کند درک کنید چگونه خورشید و سایه ها می توانند چشم انداز را تغییر دهند.

در صورت نیاز پوششی در زمین ایجاد کنید. منطقه را با نوع مناسب یا انواع پوشش زمینی (مانند چمن یا آسفالت) که نصب می شود پر کنید. برای به تصویر کشیدن دقیق تر این مناطق ، از بافت ها استفاده کنید.در محوطه سازی ویلا گیاهان مانند درختچه ها ، درختان و گل ها را به نقشه اضافه کنید و در راهروها و پله ها نقاشی کنید. هر مبلمان چمن ، استخر ، سوله ، آلاچیق ، ساختمان و آبنما را که قصد نصب آن را دارید را در نقشه ایجاد کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص محوطه سازی ویلا لینک مقابل را کلیک نمایید:https://tehrangarden.com/villa-landscaping/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی