محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

طراحی ویلا

ما ایده های زیادی در زمینه طراحی ویلا در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با تیم طراحی ما الهام گرفته و طراحی خود را بصورت ایده ال  ارائه دهید. 

بهتر است درباره روند خانه های مدرن و اینکه چگونه می توانید با کسب ایده های بیشتر آن را در خانه رویایی خود پیاده کنید بیشتر بدانید.

 همیشه وقتی صحبت از طراحی می شود ، سبک ها و ایده های جدیدی در رابطه با طراحی خانه نیز به روز می شود. ما همیشه ترجیحات خودمان را در مورد اینکه چه نوع خانه ای می خواهیم ساخته شود داریم و نظرات و سلیقه های گوناگونی در رابطه با معماری و سبک طراحی و جود داشته است. بعضی ها شاید سبک معاصر یا کلاسیک را ترجیح دهند. همچنین افرادی هستند که ترجیح می دهند طراحی خانه مدرن که در خانه های رویایی آنها اعمال شود.

این نوع طراحی به شما امکان می دهد در دوره مدرن زندگی کنید در طراحی مدرن و راحتی یک امتیاز و شیشه به معنای ظرافت است. خانه های مدرن از روش رنگارنگ معمولی خانه خداحافظی می کنند ، ممکن است این قسمت داخلی یا خارجی باشد.

چگونه می توان یک خانه مدرن را برنامه ریزی کرد :


برنامه ریزی یک خانه مدرن بسته به نیاز مالک می تواند آسان یا سخت باشد.

از آنجا که یک یا ویلا اولین سرمایه گذاری افراطی است ،برای طراحی ویلا استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود اگرچه هنوز سلیقه مدرن صاحب خانه را در نظر می گیرد.

در اینجا به مرور هر انچه برای طراح ویلا  باید انجام دهید می پردازیم :

1.طرح طبقه موجود را در نظر بگیرید

اولین چیزی که شما به عنوان مالک باید در نظر بگیرید نقشه کف موجود برای خانه شماست. این شامل خانه های جدید یا خانه های موجود است که صاحبان آن مایل به بازسازی هستند.

2.بودجه پروژه خود را در نظر بگیرید


قبل از پرداختن به مشخصات طراحی مورد نظر خود ، برای شروع کار باید بودجه پروژه خود را در نظر بگیرید.

هزینه های ساخت و طراحی ویلا مدرن می تواند گران تر از انواع دیگر طراحی خانه باشد. اما با داشتن یک معمار مناسب ، برنامه ریزی مناسب و بودجه بندی مناسب ، می توان به طراحی ویلا ارزان قیمت دست یافت.

3.به برنامه های ویلا مدرن نگاه کنید


برای برنامه ریزی در مورد طراحی ویلا رویایی خود ، ممکن است بخواهید نقشه های خانه مدرن زیادی را بررسی کنید تا گزینه های طراحی شما بیشتر شود.

نقشه های خانه های مدرن معمولاً با سقف های تخت یا شیب کم عمق ، وسعت زیاد شیشه ، اتصالات محکم به فضای بیرون و دیوارهای یدکی و بدون ریشه مشخص می شوند.

4.به مواد مورد استفاده نگاه کنید


مصالح این نوع خانه ها و ویلاهای مدرن معمولاً دارای ساختار فولاد ، شیشه و بتن است.

به عنوان مالک ، مسئولیت این است که به مواد مورد استفاده برای خانه خود نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که همه از استانداردها پیروی می کنند و با آنچه شما پیش بینی کرده اید به خوبی کار می کنند و در بودجه می مانند.

از فضای داخلی ویلا مدرن چه انتظاری دارید ؟


فضای داخلی خانه و یا ویلای مدرن به طور کلی دارای طرح های باز است. در این طراحی ویلا  معمولاً از چوب ، چرم ، پشم ، فلز و منسوجات استفاده شده است.

دیوارها معمولاً رنگهای روشن دارند و کف آنها بدون فرش است ، گرچه برخی از آنها فرشهای پشمی یا پارچه دیگری اضافه می کنند.

طراحی ویلای  مدرن


در طراحی های مدرن ویلا تمایزهای خاصی وجود دارد که در مجموعه زیر مشاهده خواهید کرد که ما جمع آوری کرده ایم. از نورپردازی های استفاده شده ، تا چشم اندازها و حتی اشکال عجیب بیرونی خانه.

معماری امروز واقعاً در جایی پیشرفت کرده است که گزینه های زیادی برای انتخاب مدرن آن خانه وجود دارد ، ممکن است از چوب یا سایر مصالح معماری ساخته شود. نگاهی بیندازید و حیرت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی ویلا لینک مقابل را کلیک کنید.https://tehrangarden.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی