محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

پشت بام ها از جمله فضاهایی هستند که اغلب در طراحی و ساخت نادیده گرفته می شوند. با اجرای روف گاردن بر روی پشت بام ساختمان ها می توان کاربردهای بی شماری را برای این فضا شناسایی کرد. چه یک ساختمان اداری، تجاری یا مسکونی، اجرای روف گاردن مزایای بی شماری را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله به چند کاربرد جالب روف گاردن می پردازیم.

مزایای و کاربردهای روف گاردن

1 از فضای پشت بام برای تغذیه کارکنان استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که امروزه شرکت ها به دلیل هزینه های بالای اجاره ملک با آن مواجه هستند، نبود فضای کافی برای تغذیه کارکنان است.با طراحی روف گاردن تامین فضای غذاخوری در پشت بام ساختمان شرکت نه تنها فضایی راحت و مناسب برای رفاه کارکنان در هنگام صرف غذا فراهم می کند، بلکه بهانه ای برای تعامل و شادابی بیشتر کارکنان برای ادامه شیفت بعدازظهر می باشد.

2. باشگاه خصوصی در چند قدمی شما!

چه کسی نمی خواهد سالم تر و سرحال باشد؟! راه رسیدن به سبک زندگی سالم کمی سخت و ناهموار است! هوای باشگاه به دلیل محدودیت فضا و تعداد زیاد افراد و قرار گرفتن آنها در مکان هایی مانند زیرزمین یا فضاهای بسته و کوچک معمولا می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. از طرفی خیلی وقت ها پیش می آید که برای استفاده از دستگاه ها در صف منتظر بمانیم.

ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم! چرا از پشت بام خود یک باشگاه خصوصی نمی سازید؟با لباس ها و وسایل محبوبی که برای ورزش نیاز دارید به روف گاردن بروید و تمرین روزانه خود را با یک برنامه ورزشی شخصی شروع کنید.

3. دفتر و اتاق جلسات VIP

برگزاری جلسات عالی و موثر برای مشتریان خاص و مهم می تواند برای موفقیت مالی یک سازمان بسیار مهم و حتی حیاتی باشد. همه شرکت ها برای جلب توجه مشتریان ویژه و VIP خود، جلب رضایت و وفاداری آنها، تأثیرگذاری بر آنها و در نهایت فروش و عقد قرارداد، سخت تلاش می کنند.

4. محل امن برای بازی کودکان

حیف است که در این عصر فضای خیابان واقعاً برای بازی خردسالان و نوجوانان امن نیست. از سوی دیگر، بیماری عروق کرونر قلب و سایر تهدیدات امنیتی، روابط کودکان را محدود کرده و فضای بازی کودکان نسبت به گذشته محدودتر شده است.با تبدیل فضای بدون استفاده پشت بام منزل خود به روف گاردن، می توانید فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید که در آن کودکان بتوانند در محیطی امن با دوستان خود بازی کنند و همچنین بهانه ای برای گذراندن اوقات مفید بیشتر در کنار خانواده و کودکان باشند.

5. برگزاری مهمانی و پذیرایی از عزیزان در مکانی جدید و مجلل

روف گاردن بهانه ای برای مهمانی ها و مناسبت های جدید ایجاد می کند و از طرفی در این دوران که بیماری های قلبی خطرناک در کمین است، محیطی باز با گردش هوای طبیعی و فاصله اجتماعی مناسب مانند روف گاردن می تواند گزینه مناسبی برای تعاملات اجتماعی باشد. و ملاقات با عزیزانتان البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

شرکت تهران گاردن با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای روف گاردن مدولار و بیش از 2000 پروژه اجرایی در سراسر ایران با تجربه مجرب و تیم اجرایی توانمند و سریع جهت اجرای پروژه های مختلف روف گاردن، گاردن با تراس، دیوار سبز، آلاچیق، آلاچیق شیشه ای، محوطه سازی و ... در اختیار شماست.

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی