محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بازسازی ویلا یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیزی است که این روزها بسیار محبوب شده است. در واقع با این روش می توانید با هزینه کمتر به خانه ایده آل خود برسید. بدون شک زندگی در محیطی زیبا و آرام برای همگان خوشایند و لذت بخش خواهد بود و به همین دلیل افراد سعی می کنند با نوسازی چند قدمی به رویاهای خود نزدیک شوند.در نظر داشته باشید که بازسازی ویلا باعث افزایش ارزش ملک شما و افزایش قیمت فروش آن می شود. در واقع، این می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد باشد. از طرفی می توانید با داشتن محیطی زیبا و دلنشین برای زندگی یا گذراندن اوقات فراغت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اگر شما هم می خواهید در خانه یا ویلای خود تغییراتی ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم از یک تیم طراحی حرفه ای مانند تهران گاردن کمک بگیرید، زیرا این کار نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و باید توسط افراد واجد شرایط  انجام شود. 

 تعریف بازسازی ویلا


ویلاهای قدیمی ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به بازسازی یا نوسازی داشته باشند. گاهی اوقات عمر مفید ساختمان به پایان رسیده و بسیاری از قسمت های ساختمان فرسوده یا تخریب می شود. در چنین شرایطی بازسازی مهم و ضروری است. گاهی اوقات نیاز مصرف کنندگان به قسمت های مختلف ویلا تغییر می کند و تصمیم می گیرند قطعاتی را به محیط زندگی خود اضافه کنند یا قطعاتی را حذف کنند.

در واقع بازسازی ویلا شامل مجموعه اقداماتی است که تغییراتی در طراحی و دکوراسیون داخلی و حتی نمای ساختمان ایجاد می کند و در واقع حس و حال جدیدی به محیط می دهد. معمولا این تغییرات ظاهر ویلا را شامل می شود و تداخلی با نقشه اولیه ساختمان ندارد.طراحان خلاق و با انگیزه از گروه طراحی و ساخت تهران گاردن با ارائه جدیدترین مدل ویلاسازی و طراحی های شیک و مدرن شما را در رسیدن به ویلای ایده آل یاری می کنند. این تیم مجرب و حرفه ای سابقه درخشانی در زمینه بازسازی مسکونی دارد.

نکات قابل توجه برای بازسازی


به طور کلی باید بگوییم که عوامل مختلفی در روند و بازسازی ویلا موثر است که قبل از شروع کار باید به این عوامل توجه کنید:

1 ویلا چند ساله است؟


در نظر داشته باشید که هر چه ویلا قدیمی تر و فرسوده تر باشد، ایجاد تغییرات دشوارتر و زمان برتر خواهد بود. در واقع با افزایش عمر ویلا، میزان تعمیرات مورد نیاز افزایش یافته و زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

2. به نوع ساختار ساختمان توجه کنید:


 یکی از عوامل مهم در بازسازی، نوع سازه ساختمان است. به خاطر داشته باشید که بسیاری از دیوارهای داخلی باربر در سازه های بنایی قابل تخریب نیستند، پس حتما با یک طراح و مهندس حرفه ای مشورت کنید.

3. مشکلات نصب


تأسیسات نیز عامل بسیار مهمی در عملیات بازسازی هستند. در بسیاری از موارد اکثر تاسیسات اعم از لوله کشی و سیم کشی از دیوارها عبور کرده و تخریب آنها می تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل تخریب دیوارها و تغییر طراحی داخلی باید با کمک شرکت های مجرب و متخصص در زمینه ساخت و ساز انجام شود.

4. به سبک طراحی ویلا فکر کنید:


ویلا را می توان در سبک های مختلف مدرن یا کلاسیک طراحی کرد و این با توجه به سلیقه ساکنین ملک مشخص می شود. برای انتخاب سبک طراحی و بازسازی ویلا بهتر است شرایط جغرافیایی محیط و همچنین مسائل زیبایی شناسی را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین توجه به تلفیق سبک طراحی داخلی با سبک و سیاق طراحی بیرونی و نمای ساختمان بسیار مهم است.

5. از فضای بیرونی ویلا غافل نشوید:


بسیاری از افراد به سادگی نمای ویلا و طراحی داخلی ساختمان را بازسازی می کنند و حیاط را به حال خود رها می کنند. اگر حیاط و فضای سبز بخش بسیار مهمی از خانه است، اهمیت آن کمتر از فضای داخلی ساختمان نیست! حیاط به خانه جان می بخشد و در واقع زیبایی و احساس سرزندگی را دو چندان خواهد کرد.طراحی محوطه ویلا باید اصولی و مطابق با استانداردها باشد. به خاطر داشته باشید که ساختمان و زمین مکمل یکدیگر هستند، بنابراین سبک طراحی آنها نباید متفاوت باشد، زیرا این تفاوت ظاهر بصری نامطلوبی را از نظر زیبایی شناختی ایجاد می کند.

حیاط یکی از زیباترین قسمت های خانه است و باید همیشه تمیز و با نشاط باشد. برای بازسازی محوطه می توان از گیاهان و درختان مختلف استفاده کرد و با چیدمان متفاوت آنها طرح های جذاب و خلاقانه ای خلق کرد.

آشنایی با مراحل بازسازی ویلا


مراحل بازسازی ویلا شامل قسمت های مختلفی می باشد که با توجه به نوع تغییرات متفاوت می باشد. برای شروع فرآیند بازسازی، ابتدا باید تمام جوانب کار توسط متخصص سنجیده شود و میزان تغییرات و تعمیرات مورد نیاز انجام شود.

در ادامه سبک طراحی برای تمامی قسمت های خانه مشخص شده و نقشه های معماری قسمت های مختلف ویلا ارائه و در نهایت توسط کارشناسان مجرب و مجرب اجرا می شود. به طور کلی مراحل و مراحل بازسازی خانه و ویلا به شرح زیر است:

طراحی بیرونی ساختمان و بازسازی نما

طراحی و بازسازی فضاهای داخلی مانند نشیمن، آشپزخانه، اتاق، حمام و ...

دیوارهای اضافی را خراب کنید یا دیوارهای جدید اضافه کنید

تعمیر کفپوش و سقف جدید

بازسازی حیاط شامل حیاط و باغ ویلا

 طراحی و تعمیر استخر

کلام آخر

اگر می خواهید ویلای خود را با کمترین قیمت عوض کنید و فضایی مدرن و امروزی داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و با کمک تیم حرفه ای و کاربلد تهران گاردن همین حالا شروع به کار کنید! طراحان خلاق و خوش ذوق این تیم با ارائه طرح های متنوع از ویلاهای کوچک و یا ویلاهای بزرگ و لوکس شما را در کمترین زمان ممکن به ویلای مورد نظرتان خواهند رساند.

  • ۰۱/۰۱/۲۲
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی