محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان طرح ها و دکورهای جدیدی پدید آمده است که در اکثر ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد و مردم ویلای خود را با استفاده از این پروژه ها می سازند. توجه به اینکه چه نکات و ویژگی هایی در طراحی و بازسازی ساختمان وجود دارد بسیار مهم است. در این مقاله اطلاعات و نکاتی را برای طراحی و بازسازی ویلا به سبک مدرن و مراحل و هزینه اجرای آن ارائه کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین شرکت در زمینه بازسازی و دکوراسیون آشنا شوید.

بازسازی ویلا به سبک مدرن

طراحی دکور و بازسازی ویلا و خانه ها سبک ها و انواع مختلفی دارد. سبک های بازسازی ویلا عبارتند از: کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، روستیک، تک رنگ، ساحلی و ترانسفر. در این مقاله به نکات و ویژگی های طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مدرن که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین سبک های بازسازی می باشد پرداختیم.بازسازی به سبک مدرن یکی از سخت ترین پروژه ها است. به همین دلیل این کار باید توسط متخصصان حرفه ای و با تجربه انجام شود. با مراجعه به شرکت طراحی دکوراسیون تهران گاردن می توانید با کیفیت ترین خدمات در تمامی سبک ها را دریافت نمایید.

چرا ساختمان ویلا باید بازسازی شود؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ساختمان نیاز به طراحی و بازسازی دارد. در پاسخ به این سوال، تعدادی از اهدافی را که از بازسازی و طراحی ویلا دنبال می شود، اشاره کردیم.  یکی از دلایلی که افراد برای طراحی و بازسازی ویلا مدرن به شرکت های دکوراسیون مراجعه می کنند، تعمیر تاسیسات است. یعنی تاسیساتشان به مشکل خورده و می خواهند علاوه بر تعمیر تاسیسات، دکوراسیون ساختمانشان آسیب نبیند.

  بازسازی ویلا به منظور تغییر دکوراسیون و فضای ساختمان انجام می شود. یعنی کسانی که خانه هایشان طراحی قدیمی دارد می خواهند از طراحی به سبک مدرن استفاده کنند.  یکی دیگر از دلایلی که افراد را به بازسازی و طراحی ساختمان ها به سبک مدرن ترغیب می کند این است که ساختمان آنها پایداری کمی دارد و از نوسازی مدرن برای تقویت ساختمان و خانه خود استفاده می کنند.

در زیر به بررسی مهم ترین مراحل طراحی و بازسازی ویلا به سبک مدرن پرداخته ایم.

طراحی و بازسازی اتاق نشیمن و اتاق خواب به سبک مدرن

پذیرایی و اتاق خواب بسیار مهم است زیرا بیشتر وقت خود را در این مکان ها می گذرانیم و می خواهیم این فضاها علاوه بر زیبایی، دکوراسیون و طراحی دلپذیری نیز داشته باشند.سبک طراحی مدرن در قسمت پذیرایی مورد توجه است زیرا بیشتر جلب توجه می کند. در اتاق خواب ها از کمدها و تخت های دیواری باید به گونه ای استفاده شود که دکوراسیون فضای دلنشینی داشته باشد. نکته قابل توجه در طراحی و بازسازی اتاق خواب به سبک مدرن این است که ابتدا بدنه های بزرگ و سپس بدنه های کوچک در جای خود قرار می گیرند.

به این ترتیب می توان اشیا را به راحتی در فضایی محدود قرار داد و همچنین اجسام کوچکی که زیبایی ظاهری بیشتری دارند بیشتر در کانون توجه قرار می گیرند.

طراحی و بازسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی به سبک مدرن

در طراحی به سبک مدرن و در فضای آشپزخانه از کابینت های چوبی و چوبی در رنگ های تیره استفاده و استفاده شده است. البته همه اینها به سلیقه خود فرد بستگی دارد و فرد می تواند رنگ و نظر خود را از دکوراتور بگوید و با توجه به سلیقه خود طرح انجام می شود. در طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن، به دلیل فضای محدود سرویس بهداشتی، فضای سرویس بهداشتی با دیوار جدا نمی شود. به همین دلیل علاوه بر صرفه جویی در فضا، فضای زیباتری برای ساختمان ایجاد می شود. البته متخصصان و طراحان شرکت تهران گاردن با تجربه چندین ساله خود در این زمینه می توانند بهترین طرح ها را برای ساختمان شما ارائه دهند.

الزامات طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مدرن

در طراحی و بازسازی ساختمان نکات و ویژگی هایی وجود دارد که استفاده از آن ها فضای ساختمان را بسیار زیبا و دلنشین می کند. در اینجا به برخی از این نکات اشاره می کنیم.

در سبک مدرن طراحی و بازسازی، ساختمان باید باز باشد. اما در عین حال، حریم شخصی شخص و سایر همسایگان باید کاملاً رعایت شود.

استفاده از رنگ در کاغذ دیواری و سایر مبلمان منزل به نظر طراح و سلیقه صاحب خانه بستگی دارد. اما استفاده از رنگ های آرامش بخش در اتاق خواب و رنگ های خنثی در سرویس بهداشتی و آشپزخانه توصیه می شود.

نورپردازی یکی از مهمترین لحظات در طراحی و بازسازی ساختمان است که باید به آن توجه زیادی شود. پنجره ها را می توان طوری طراحی کرد که نور خورشید را به خانه برساند. به عنوان مثال، استفاده صحیح از پنجره و پرده ممکن است به این معنا باشد که برای مطالعه در طول روز نیازی به روشن کردن چراغ ها نداریم. از طرفی استفاده نادرست از پنجره ها می تواند چشم افراد را اذیت کند و خانه آنها را بد جلوه دهد.

 ویژگی بسیار مهم در سبک مدرن طراحی و بازسازی، سادگی در فضاهای مختلف ساختمان است. این بدان معنی است که هیچ وسیله تزئینی اضافی در آن وجود ندارد و منحنی های غیر ضروری حذف می شوند. به زبان ساده، سبک مدرن طراحی و بازسازی یک فناوری با سادگی است.البته متخصصان و کارشناسان شرکت ما تمامی نکات لازم برای طراحی شیک مدرن را می دانند و به اندازه کافی می دانند. پیشنهاد می کنیم با شرکت طراحی و اجرای تهران گاردن تماس بگیرید.

هزینه های بازسازی و دکوراسیون ویلا به سبک مدرن

در بازسازی سبک مدرن عواملی هستند که هزینه بازسازی را تعیین می کنند و این نشان می دهد که همه بازسازی ها و طراحی ها قیمت یکسانی ندارند. عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان عبارتند از: مساحت ساختمان، سبک به کار رفته در طراحی و بازسازی، نوع تجهیزات به کار رفته در طراحی.با اتکا به شرکت طراحی و دکوراسیون تهران گاردن، علاوه بر بهره مندی از بهترین خدمات طراحی و معماری، می توانید از نازل ترین قیمت ها و به صرفه ترین خدمات بهره مند شوید.

  • ۰۱/۰۱/۲۳
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی