محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

محوطه سازی فضای سبز تهران گاردن

طراحی و اجرای فضای و محوطه سازی ویلا و باغ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

جهت طراحی و اجرای حیاط سازی ویلا در مرحله اول کارشناسان مجرب از تیم کارشناسی تهران گاردن از فضای شما کارفرمای گرامی بازدید کردند و سپس از شرایط و محل که شامل : شرایط اقلیمی و اقلیمی منطقه، زمین و مساحت آن. نوع خاک و ... مورد مطالعه قرار می گیرد تا بر اساس وسعت و مساحت کل زمین بتوان عناصر مختلفی را در آنجا استنتاج کرد. عناصر زیادی از فضای سبز را می توان در حیاط سازی استفاده کرد که استفاده از هر کدام به متراژ ویلا بستگی دارد، البته انتخاب هر عنصر با توجه به درخواست و سلیقه کارفرماست.

طراحی و اجرای تخصصی قطعات ویلایی و المان های حیاط سازی شامل موارد زیر می باشد:

کاشت گیاهان زینتی و فضای باز

انواع آبنما

آلاچیق

انواع باکس گل

دیوارهای سبز طبیعی و مصنوعی

نورپردازی

کفپوش (شن استفاده شده، چوب ترمو، بتن، چمن طبیعی و مصنوعی و ...).

انواع آبشار در حیاط سازی ویلا :

برای ساخت انواع آبنما در محوطه سازی ویلا باید فضای کافی برای ساخت آن داشته باشیم. صخره به سمت نهرها جاری می شود و آب در سراسر منطقه می چرخد ​​و صدای آب که آرامش بخش است در همه فضاها و حس طبیعت حاکم است. فضای کمتری که می تواند در ویلا، باغ، حیاط و ... ایجاد شود.

انواع آلاچیق در حیاط سازی ویلا:

یکی از نکات مهم در طراحی ویلا، قرار دادن المان زیبای آلاچیق است که فضایی گرم و دلنشین برای زندگی فراهم می کند. آلاچیق باید در فضایی قرار گیرد که در حالت بسته دید به فضای اطراف داشته باشد. یکی از عناصری که در بیشتر محوطه سازی ها می توان از آن استفاده کرد، آلاچیق ها هستند. آلاچیق ها در اندازه های مختلف مناسب برای محیط با مواد چوبی و فلزی ساخته می شوند. در داخل آلاچیق می توانیم نیمکت یا مبلمانی مناسب برای بقیه ساکنین قرار دهیم. همچنین می توانیم از یک شومینه زیبا در داخل آلاچیق برای خنک سازی گرمای شومینه استفاده کنیم. امکان استفاده از آلاچیق همچنین در فصول گرم سال علاوه بر اینکه فضای آلاچیق بسته است و اجازه عبور نور خورشید به فضای داخلی را نمی دهد، فضای داخل آلاچیق نیز خنک است. می توانیم از سیستم مه برای افزایش تهویه هوا استفاده کنیم که باعث افزایش رطوبت محیط می شود.

انواع سبدگل در حیاط سازی ویلا :

برای حفظ گل و گیاه از جعبه ها یا گلدان هایی استفاده می شود که بسته به نوع درخت و گیاهان با اندازه ها و متریال های مختلف در حیاط سازی ویلا می توان آنها را در کنار دیوارها و ... قرار داد. انواع فلاور باکس عبارتند از: فلزی، بتنی، چوبی، فایبرگلاس، سرامیک، سنگ و ... که متناسب با محیط و شرایط آب و هوایی ساخته و اجرا می شود.

دیوارهای سبز طبیعی و مصنوعی در حیاط سازی ویلا:

با اجرای دیوارهای سبز طبیعی در قسمت هایی از ویلا می توانیم فضای سبز خاصی را در کنار عناصر مختلف داشته باشیم و در مناطقی که شرایط آب و هوایی نامساعد است و شرایط کاشت گل و گیاهان طبیعی را نداریم می توانیم از دیوار سبز استفاده کنیم و جلوه زیبایی به محیط می بخشد.

انواع سنگ های رودخانه درحیاط سازی ویلا:

سنگ ها در اندازه های مختلف و گوناگون هستند که با آن ها می توان مسیر پیاده روها را مشخص کرد و از آن برای فواره های سنگی و صخره ای مختلف و اطراف آلاچیق استفاده کرد. همچنین می توانیم از قلوه سنگ های رنگی برای زیباسازی قسمت هایی از حیاط استفاده کنیم، مثلاً پس از کاشت گل و گیاه یا قلوه سنگ های اطراف چمن، جعبه های گل را با قلوه سنگ پوشانیم. استفاده کنید و زیبایی را دو چندان کنید.

نورپردازی هنگام محوطه سازی ویلا:

نورپردازی یکی از عناصر اجتناب ناپذیر فضای سبز است که علاوه بر جلوه دادن به فضای اطراف در طول روز، جلوه عناصر را در شب نیز چند برابر کرده و عناصر را زیباتر می کند. نور اطراف را می پوشاند و فضا را ایمن می کند.شرکت تهران گاردن با سالها تجربه در زمینه طراحی و اجرای روف گاردن، دیوار سبز، آبنما، آلاچیق، محوطه سازی باغ، ویلا، باغ و .... فعالیت های بی شماری وجود دارد برای بازدید از فعالیت های این شرکت می توانید به وب سایت ما به آدرس tehrangarden.com مراجعه کنید. در صورت مشورت با کارشناسان ما می توانید تماس حاصل فرمائید.

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • پرهام ضیافتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی